Hotel Opal

Hotel Opal

Localizare: Hotel Opal 3*** Jupiter a Cap Aurora este situat pe faleza, langa Hotel California, la doar 50 de metri de plaja CAZARE: 1.       Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se admite introducerea in incinta hotelului si depozitarea in camera sau pe balcoane a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de hotel este strict interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente. 2.       Spatiile de cazare din Hotel Opal au urmatoarele caracteristici: suprafata totala este de cca. 18mp ( incluzand baia si balconul). Baia dispune de cabina de dus , vas wc, chiuveta, oglinda , uscator de par, cosmetice. Camera este mochetata si dispune de perdele si draperie. Balconul are doua scaune de terasa sau doua taburete in camerele in care balconul este mai mic. In toate camerele sunt televizoare LED conectate la retea TV cablu, doua fotolii o masuta. Amenajarea si dotarea camerei este luminoasa si colorata, asigurand confort si ambianta placuta. Dispune de sistem de conditionare a aerului pe principiul a doua sezoane, cald sau rece. 3.       In camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip MINIBAR, specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele mini-bar nu sunt in masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea alimentelor pentru sugari si copii mici. 4.       Administratia hotelului nu raspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar intampla disparitia acestora, in incinta hotelului sau perimetrul exterior al proprietatii. 5.       Potrivit procedurilor de lucru ale Hotelului, repartizarea camerelor se poate face numai cu o seara inainte, sau chiar in dimineata intrarii clientilor, in functie de structura si numarul camerelor similare ce urmeaza a fie eliberate (check-out) in ziua respectiva. 6.       Ora de incepere a zilei hoteliere acheck-ina, nu poate fi decat de la ora 18.00 si ora de eliberare a camerei acheck-outa, nu poate fi mai tarziu de ora 12.00. Tarifele pentru eliberarea tarzie a camerei (aLate Check-outa) sunt: - intre orele 12.00-15.00 a 30% din tariful de receptie; - intre orele 15.00-18.00 a 50% din tariful de receptie; - dupa orele 18.00 a 100% din tariful de receptie; Tarifele pentru ocuparea mai devreme a camerei (aEarly Check-ina) sunt: -        intre orele 08.00-12.00 a 50% din tariful de receptie; -        intre orele 12.00-18.00 a 30% din tariful de receptie; Sunt fara acoperire si numai pe raspunderea agentiei de turism acele promisiuni facute clientilor privind posibilitatea de preluare a camerei mai devreme de ora 18:00, sau eliberarea mai tarziu de ora 12:00, sau ca vor avea camere alaturate de prieteni sau rude, sau ca vor primi camera la un anumit etaj/corp al hotelului. Orice solicitare in afara precizarilor contractuale poate ramane ca o simpla optiune, pe care incercam sa o satisfacem numai in limita posibilitatilor si disponibilitatilor, FIIND EXCLUSA GARANTAREA, sens in care Agentia de turism accepta si recunoaste ca Hotelul este exonerat de orice raspundere in raport cu acei clienti care au primit garantii ce exced conditiile contractului.  7.       Lenjeria, prosoapele sunt dedicati exclusiv utilizarii in camera. Se interzice categoric scoaterea acestora din camera pentru utilizare pe plaja. Hotelul nu asigura prosoape pentru accesul la plaja.  8. Parcarea gratuita a autoturismelor persoanelor cazate in hotel se poate face numai in spatiul special dedicat in limita celor 120 locuri disponibile. Accesul este controlat si se acorda pe principiul aprimul venit a primul servita, potrivit locurilor libere.Nu pot fi rezervate locuri de parcare la receptie sau la personalul de paza. La iesirea din parcarea hotelului, oricand pe durata sejurului, locul de parcare nu poate fi retinut, la intoarcere accesul fiind posibil numai daca mai sunt locuri inca libere. Agentilor de paza le este strict interzis sa manevreze autoturisme sau sa pastreze cheile de contact ale celor parcate. Administratia hotelului nu are nici o responsabilitate privind eventuale pagube produse propriilor vehicule, sau altora, prin manevrarea sau parcarea neglijenta a acestora de catre proprietari.Recomandam sa se parcheze exclusiv in spatii si locuri clar marcate. Nu trebuie ignorate semnele specifice de circulatie. Parcarea neregulamentara determina asumarea de proprietar a amenzilor si a taxei de recuperare a vehicolului ridicat de organele abilitate. Ridicarea autoturismului nu se reclama la receptia hotelului, ci se apeleaza 112.  9. Conexiunea internet awirelessa este disponibila GRATUIT in camere si in toate spatiile publice ale proprietatii, inclusiv holuri, terase. Fiind o facilitate acordata gratuit, cu anumite limite tehnice, nu poate fi garantata viteza si constanta conexiunii in perioadele de maxima solicitare.   RESTAURANT 1.  Serviciile de masa platite in avans (micul dejun si demipensiune pranz) se servesc exclusiv in regim bufet in perioada de sezon estival (01.06 -22.09.2025 pentru mic dejun , pranz ), iar in extrasezon si sezoanele intermediare se poate organiza bufet numai cu conditia intrunirii numarului minim de 40 de persoane inscrise la acest tip de masa. In cazul in care numarul minim de participanti pentru bufet nu este intrunit mesele se servesc ala farfurieasau in regim aa la cartea, insa strict in limita bugetului alocat.  2. Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se permite introducerea si consumul in spatiile publice ale hotelului, terase, bar, restaurant, a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Managementul isi rezerva dreptul de a solicita persoanelor aflate in aceasta ipostaza sa paraseasca de indata aceste spatii.  3. Servirea meselor in regim bufet platite in avans se face numai intre anumite ore; conform orarului afisat la receptie. Principiul bufetului este acela al consumului fara restrictii de structura sau cantitate a preparatelor, insa exclusiv pe durata alocata si exclusiv in spatiul alocat. Pe durata sejurului, la mesele tip bufet, inclusiv micul dejun, nu este permisa scoaterea preparatelor sau bauturilor din perimetrul spatiilor alocate servirii mesei. Pentru cazurile exceptionale medicale se adreseaza sefului de sala.  4.Accesul in restaurant in vederea servirii meselor in regim bufet (micul dejun si pranz) se face in baza BRATARILOR de masa primite de la receptia hotelului si a listelor nominale, prin verificarea numelui si numarului camerei ocupate.  5.Suplimentul de demipensiune se comercializeaza conform numarului total de persoane (inclusiv copii) ocupante ale camerei. Nu se accepta vanzarea partiala din total numar ocupanti camera. Pentru copii sunt reduceri aplicabile in functie de varsta.  Membrii echipei operationale si ai managementului hotelului sunt permanent si deplin dedicati asigurarii celor mai bune servicii. De aici si aceasta rigoare a prezentarii conditiilor de comercializare si a regulilor interne de conduita, care sa nu lase loc interpretarilor. Fara indoiala, greseli pot fi facute de angajatii hotelului, iar exigenta si asteptarile unor oaspeti pot fi peste limitele fizice ale spatiilor si dotarilor hotelului, sau chiar si peste nivelul standardelor asumate de hotel. In absolut toate situatiile veti remarca o buna si corecta comunicare, bazata exclusiv pe onestitate si dorinta de a identifica o solutie de a rezolva eventuale nemultumiri, in limita posibilitatilor. Insa, intotdeauna dialogul trebuie purtat pornind de la premise corecte si bazat pe un real si deplin RESPECT RECIPROC. HOTEL   ETIQUETTE a REGULILE CASEI  1.           Politica de acces la mesele incluse (mic dejun si pranz) Purtarea bratarii la incheietura mainii pe durata sejurului este OBLIGATORIE. In perioada de varf de sezon, numrul de turisti la mesele mic dejun si pranz servite in regim bufet suedez depaseste 500 de persoane. Pentru siguranta dumneavoastr, va rugam sa respectati ,,Regulile caseia.  2.            Politica cu privire la pstrarea bunurilor de valoare In scopul pstrrii in siguranta a bunurilor Dvs. de valoare (bijuterii, sume mai mari de bani), va rugam sa le lasati in seiful hotelului. Va recomandam sa evitati pstrarea sumelor mari de bani lichizi in camera de hotel. 1.            Politica siguranta copii Pentru siguranta copiilor dumneavoastr, dar si pentru a evita producerea de pagube proprietatii, aveti obligatia, conform legii sa va supravegheati copiii minori. Nu rspundem de siguranta copiilor Dvs. in incinta si in cadrul proprietatii (inclusiv spatii exterioare, locuri de joaca). Producerea de pagube in incinta complexului sau pe suprafata proprietatii, conduce la suportarea contravalorii acestor pagube, pe msur daunelor solicitate de proprietate. 4. Politica animale de companie : Accesul  in incinta complexului, cu orice fel de animal de companie (papagal, iepure, pisica, broasca testoasa, caine si s.a.) presupune achitarea ,,Taxei pentru animal de companiea, conform tarifelor afisate. Orice paguba produsa de animalul de companie, cade in sarcina apartinatorului. Cainii, chiar daca sunt de talie mica sau medie, trebuie sa aib lesa pe suprafata proprietatii, si nu pot fi lasati liberi. In perioada servirii meselor, nu este permis accesul animalelor de companie in incinta restaurantului si pe teras. Pentru respectarea normelor DSP, cat si pentru siguranta Dvs., NU este permis accesul cainilorr la PISCINA! V RUGM S NU LASATI ANIMALELE DE COMPANIE S ISI FAC NEVOILE PE PAJISTEA HOTELULUI! ACEASTA ESTE O ZON DE RELAXARE SII COPII DUMNEAVOASTR SE POT IMBOLNAVI!  5.            Servirea mesei :. Programul meselor se gaseste la Receptie.. Consumul de produse alimentare de la mic dejun si pranz este permis numai in intervalul orar stabilit, si numai in spatiile dedicate acestui serviciu. Este interzisa iesirea cu produse de la bufet, sustragerea acestora si consumarea lor in camerele de hotel sau in alte spatii publice, in caz contrar se achita o taxa de 100 lei. Conform normelor igienico-sanitare, consumul de produse alimentare in camera de hotel, holuri hotel si alte spatii neconforme, implica riscuri pentru sntatea dumneavoastr si poate atrage duntori. 6.           Politica Mini-bar Camerele Hotelului Opal sunt dotate cu Mini-baruri. Acestea nu sunt frigidere sau mini-frigidere si temperatura de rcire nu este ca cea a unui frigider, ele sunt destinate exclusiv pstrrii de apa, buturi rcoritoare si buturi alcoolice de mici dimensiuni. Supraincarcarea acestora cu alimente si alte produse perisabile determina nu numai defectarea utilajului, si va si pune sntatea in pericol, prin consumul produselor astfel pstrate. 7.           Check-in & Check-out: Avand in vedere timpul necesar pentru curatarea camerelor dup sedere si ora de Check-Out (ora 12:00) cazarea turistilor sositi (Check-in) se face incepand cu ora 16.00, atunci cand sunt camere disponibile, si cu ora 18.00 cand hotelul este incarcat! De-cazarea (Check-out) se face cel tarziu la ora 12.00, la pranz. Receptia are program de functionare non-stop pe perioada sezonului estival, asadar nu trebuie sa va faceti probleme in legtur cu ora sosirii dumneavoastr la hotelul nostru. aLate Check-outa si aEarly check-ina  se pot organiza contra-cost, anuntand Departamentul de Rezervri sau Receptia hotelului cu o zi in avans, in functie de disponibilitate. 8.           Politica Parcare Parcarea este gratuita si o oferim in limita disponibilitatiii! La check-in, solicitati tichetul de parcare; tichetul se va completa si se va afisa in bordul masinii, astfel incat sa fie vizibil din exterior. Va rugam sa nu parcati in zona de intrare in hotel, acest spatiu trebuie sa ramana liber pentru servicii de urgenta (Salvare, Pompieri). V atragem atentia c parcarea o oferim gratuit, IN LIMITA LOCURILOR DISPONIBILE (120 locuri), hotelul neavand nici o obligatie legal de a v pune la dispozitie un loc de parcare. V rugm s nu parcatii masina in zone neconforme (vezi marcaj trasat). SC OPAL SA nu isi asum nici o rspundere in eventualitatea producerii unor avarii de ctre alte terte persoane, masinii DVS.  9.           Politica spatii Entertainment (distractii) In incinta complexului nostru au acces GRATUIT la  Kids Club copii cu varste cuprinse intre 3 si 10 ani. Programul de functionare il gasiti la Receptie. In Lobby este situat spatiul FUN ROOM, un centru de distractii la care au acces contra-cost (exceptie fcand ofertele speciale cu acces inclus) copii cu varste peste 10 ani. Complex OPAL by the sea   va pune la dispozitie si servicii Teren Tenis. Tarifele le gasiti la Receptie. 10.        Piscina OPAL: PISCINA pentru adulti si copii are apa incalzita in lunile iunie si septembrie, cand este necesar, la temperaturi intre 23-26 grade Celsius, conform normativelor pentru piscin exterioara. Dusul de pe piscina exterioar are ap rece si cald. V rugm s aveti rbdare dac doriti s folositi apa cald pntru ca aceasta s ajung din centrala termic. Piscina are suprafata de 20/12 m, cu adancime cuprins intre 50 cm in zona copiilor si 130 cm in zona destinat adultilor. Plaja piscinei, este amenajat cu sezlonguri si umbrele, aceasta fiind deservit de un bar, nou construit. Sezlongurile nu se pot rezerva in avans, se ocup in ordinea sosirii. ACCESUL LA PISCIN SE VA FACE PE BAZA BRATARII PRIMITE DE LA RECEPTIERegulamentul si programul de functionare a piscinei il gasiti la Receptie. FUMATUL LA PISCINA ESTE STRICT INTERZIS! INTRAREA CU PRODUSE SI BUTURI DIN AFARA UNITTII SI CONSUMUL ACESTORA ESTE STRICT INTERZIS a TAXA 100 LEI!  11.            Plaja OPAL TURISTII NOSTRII AU ACCES LA PLAJA AMENAJAT, ACCESUL FACANDU-SE FACIL, DE LA TERASA HOTELULUI, SE COBOAR TREPTELE PE PARTEA STANG TREC DE PRIMA SECTIUNE DE PLAJ, IAR URMTOAREA SECTIUNE ESTE PLAJA OPAL by the sea***, FIIND VORBA DE UN DRUM PARCURS PE JOS DE MAXIM TREI MINUTE. Turistii nostri au acces la sezlonguri in regim de INCHIRIERE. De la Receptie se d un tiket care trebuie prezentat personalului de la plaj. Sezlongurile se inchiriaz cu saltea, masuta si umbrel. PRETUL DE INCHIRIERE IL GASITI LA RECEPTIE Clientii hotelului OPAL by the sea ***, vor plti contravaloarea inchirierii sezlongurilor la receptie, unde vor primi un TICKET pe care il vor prezenta de fiecare dat personalului de la plaj, vor fi deserviti de personalul hotelului in ordinea venirii si disponibilitatii sezlongurilor la momentul sosirii.Sezlongurile nu pot fi rezervate la hotel, ci direct la personalul de la plaj, dac exist disponibilitate. Turistii nostri care nu doresc s inchirieze sezlong, pot opta s stea la plaj pe suprafata dedicat zonei pentru cearceafuri. 12.         &nbs;  Politica sesizri Va informam ca locatia noastr functioneaza dup standarde de operare specifice industriei ospitalitatii, pentru o clasificare de 3***. Angajatii nostri depun toate diligentele pentru a va oferi servicii cat mai prietenoase. Va rugam ca in eventualitatea in care va confruntati  cu diferite probleme in incinta  Complexului, sa va dresati receptiei si sa pastrati un comportament civilizat si un ton de comunicare normal, astfel incat sa nu deranjam ceilalti clienti. In caz contrar, Complex OPAL by the sea***, fiind o proprietate privata, isi rezerva dreptul de a selecta clientela. Personalul nostru va face tot ce este posibil pentru solutionarea eventualelor neplceri. RECLAMATIILE FACUTE DUPA FINALIZAREA SEJURULUI SI CONSUMAREA SERVICIILOR, NU ATRAG DUPA SINE NICI O RASPUNDERE PECUNIARA DIN PARTEA LOCATIEI NOASTRE! Sugestiile sunt bine-venite pentru a imbunatati, de la an la an, experienta Dumneavoastr in locatia noastr!
CAZARE
de la
EUR2425EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Opal

Opal

Incepand cu data de 23.08.2024, cina se va servi inregim A la carte si Set Meniu Fix. Ora check in : 18:00 Ora check out: 12.00 Localizare Hotelul Opal este situat in partea nordica a peninsulei Cap Aurora fiind amplasat pe faleza din statiune, la 50 de metri de plaja. Zona este pitoreasca, mai ales datorita reliefului spectaculos si a pozitionarii intre padurea Comorova si mare.  Distante - 5 km de centrul orasului Mangalia - 43 km de centrul orasului Constanta - 50 m de plaja Puncte de interes - Hipodromul de la Mangalia- Edificul Bizantin din Mangalia - Moscheea Esmahan din Mangalia - Muzeul de Istorie si Arheologie Mangalia - Muzeul Marinei Mangalia - Portul Turistic Mangalia Facilitati In cadrul complexului sunteti asteptati la Restaurantul Opal, cu meniu international si preparate delicioase servite intr-o atmosfera relaxanta atat in interior (360 locuri) cat si pe cele 2 terase cu vedere spre mare (120 locuri).  Turistii mai beneficiaza de coffee lounge, 4 sali de conferinta, teren de tenis (contra cost), parcare privata pazita (120 locuri), Wi-Fi in zonele publice ale hotelului, computer in lobby cu acces gratuit la internet si cu posibilitate de scanare sau copiere, curatatorie/spalatorie (contra cost), camera pentru pastrarea bagajelor, receptie 24/24, transfer de la/la aeroport/gara (contra cost). Facilitati copii - loc de joaca pentru copii Camere Hotelul are un total de 216 camere, dintre care 150 cu vedere la mare si 15 apartamente.                                                                                                                                                              Tipuri camera Camera dubla standard Toate spatiile noastre de cazare beneficiaza de aceleasi facilitati si au baie proprie cu dus sau cada. Camerele de la etajele superioare, cu doua paturi sau un pat matrimonial, sunt decorate in nuante placute de albastru, galben, maro, bej sau cires si ofera o priveliste panoramica deosebita spre mare sau spre gradina. Camerele de la etajele inferioare au un decor simplu dar futurist fiind proiectate de un designer renumit si sunt mobilate cu piese in nuante de zebrano. Special create pentru a gazdui orice oaspete, aceste camere va imbie la relaxare intr-un spatiu intim dupa o zi torida. Camera dubla superior Camerele de la etajele superioare, cu doua paturi sau un pat matrimonial, sunt decorate in nuante placute de albastru, galben, maro, bej sau cires si ofera o priveliste panoramica deosebita spre mare sau spre gradina. Camerele de la etajele inferioare au un decor simplu dar futurist fiind proiectate de un designer renumit si sunt mobilate cu piese in nuante de zebrano. Special create pentru a gazdui orice oaspete, aceste camere va imbie la relaxare intr-un spatiu intim dupa o zi torida. Apartament Pentru cei care prefera mai mult spatiu sau pentru familiile cu 2 copii va oferim posibilitatea cazarii intr-unul din cele 15 apartamente cu vedere spre mare. Fiecare apartament este format dintr-un living cu canapea, un dormitor cu pat matrimonial, baie, dressing room si doua balcoane. Dotari camera Toate spatiile de cazare beneficiaza de aceleasi facilitati si au baie proprie cu dus sau cada, balcon, TV, telefon, aer conditionat, minibar. Cazare. 1.Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se admite introducerea in incinta hotelului si depozitarea in camera sau pe balcoane a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de hotel este strict interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente.  2. Spatiile de cazare din Hotel Opal au urmatoarele caracteristici: suprafata totala este de cca. 19mp ( incluzand baia si balconul ).  Baia dispune de cabina de dus , vas wc, chiuveta, oglinda , uscator de par, cosmetice. Camera este mochetata si dispune de perdele si draperie. Balconul are doua scaune de terasa sau doua taburete in camerele in care balconul este mai mic. In toate camerele sunt televizoare LED conectate la retea TV cablu, doua fotolii o masuta.  Amenajarea si dotarea camerei este luminoasa si colorata, asigurand confort si ambianta placuta. Dispune de sistem de conditionare a aerului pe principiul a doua sezoane, cald sau rece.  3. In camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip MINIBAR, specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele mini-bar nu sunt in masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea alimentelor pentru sugari si copii mici.  4. Administratia hotelului nu raspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar intampla disparitia acestora, in incinta hotelului sau perimetrul exterior al proprietatii.  5. Potrivit procedurilor de lucru ale Hotelului, repartizarea camerelor se poate face numai cu o seara inainte, sau chiar in dimineata intrarii clientilor, in functie de structura si numarul camerelor similare ce urmeaza a fie eliberate (check-out) in ziua respectiva.  6. Ora de incepere a zilei hoteliere check-in, este de la ora 18.00 si ora de eliberare a camerei check-out, categoric nu poate fi mai tarziu de ora 12.00.  Tarifele pentru eliberarea tarzie a camerei (late check-out) sunt:  - intre orele 12.00-15.00 - 30% din tariful de receptie;  - intre orele 15.00-18.00 - 50% din tariful de receptie;  - dupa orele 18.00 - 100% din tariful de receptie; Restaurant: Serviciile de masa platite in avans (micul dejun si demipensiune pranz) se servesc exclusiv in regim bufet in perioada de sezon estival (01.07 -02.09.2022 pentru mic dejun , pranz ), iar in extrasezon si sezoanele intermediare se poate organiza bufet numai cu conditia intrunirii numarului minim de 40 de persoane inscrise la acest tip de masa. In cazul in care numarul minim de participanti pentru bufet nu este intrunit mesele se servesc la farfuriesau in regim a la carte, insa strict in limita bugetului alocat . Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se permite introducerea si consumul in spatiile publice ale hotelului, terase, bar, restaurant, a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Managementul isi rezerva dreptul de a solicita persoanelor aflate in aceasta ipostaza sa paraseasca de indata aceste spatii. Servirea meselor in regim bufet platite in avans se face numai intre anumite ore; conform orarului afisat la receptie.Principiul bufetului este acela al consumului fara restrictii de structura sau cantitate a preparatelor, insa exclusiv pe durata alocata si exclusiv in spatiul alocat. Pe durata sejurului, la mesele tip bufet, inclusiv micul dejun, nu este permisa scoaterea preparatelor sau bauturilor din perimetrul spatiilor alocate servirii mesei. Pentru cazurile exceptionale medicale se adreseaza sefului de sala. Accesul in restaurant in vederea servirii meselor in regim bufet (micul dejun si pranz) se face in baza BRATARILOR de masa primite de la receptia hotelului si a listelor nominale, prin verificarea numelui si numarului camerei ocupate.  Suplimentul de demipensiune se comercializeaza conform numarului total de persoane (inclusiv copii) ocupante ale camerei. Nu se accepta vanzarea partiala din total numar ocupanti camera. Pentru copii sunt reduceri aplicabile in functie de varsta. Lenjeria, prosoapele sunt dedicati exclusiv utilizarii in camera. Se interzice categoric scoaterea acestora din camera pentru utilizare pe plaja. Hotelul nu asigura prosoape pentru accesul la plaja. Parcarea gratuita a autoturismelor persoanelor cazate in hotel se poate face numai in spatiul special dedicat in limita celor 120 locuri disponibile. Accesul este controlat si se acorda pe principiul primul venit - primul servit, potrivit locurilor libere.Nu pot fi rezervate locuri de parcare la receptie sau la personalul de paza.  La iesirea din parcarea hotelului, oricand pe durata sejurului, locul de parcare nu poate fi retinut, la intoarcere accesul fiind posibil numai daca mai sunt locuri inca libere. Conexiunea internet wireless este disponibila GRATUIT in camere si in toate spatiile publice ale proprietatii, inclusiv holuri, terase. Fiind o facilitate acordata gratuit, cu anumite limite tehnice, nu poate fi garantata viteza si constanta conexiunii in perioadele de maximasolicitare. Politica animale de companie: Accesul in incinta complexului, cu orice fel de animal de companie (papagal, iepure, pisica, broasca testoasa, caine si s.a.) presupune achitarea ,,Taxei pentru animal de companie, conform tarifelor afisate. Orice paguba produsa de animalul de companie, cade in sarcina apartinatorului. Cainii, chiar daca sunt de talie mica sau medie, trebuie sa aiba lesa pe suprafata propietatii, si nu pot fi lasati liberi. In perioada servirii meselor, nu este permis accesul animalelor de companie in incinta restaurantului.  Politica Mini-bar:  Camerele Hotelului Opal sunt dotate cu Mini-baruri. Acestea nu sunt frigidere sau mini frigidere si temperatura de racire nu este ca cea a unui frigider, ele sunt destinate exclusiv pastrarii de apa, bauturi racoritoare si bauturi alcoolice de mici dimensiuni. Supraincarcarea acestora cu alimente si alte produse perisabile determina nu numai defectarea utilajului, si va si pune sanatatea in pericol, prin consumul produselor astfel pastrate. De anul acesta Consiliul Municipal Mangalia a introdustaxa de statiune care este 5 lei/pesoana/zi .   Avem rugamintea sa informati turistii(si turistii care audeja o rezervare) despre aceasta taxa suplimentara care va fiachitata la receptia hotelului in ziua cazarii. Suntem in sezonul estival, iar lucrarile de amenajare a plajei si de extindere sunt in plina ascensiune, fapt ce ingreuneaza amenajarea sectorului de plaja atribuit hotelului Opal by the sea*.  Finalizarea amenajarii plajei de catre Administratia Apelor Romane este incerta.  Va tinem la curent cu toate informatiile legate de sectorul de plaja de care apartine hotel Opal by the sea*.
CAZARE
de la
EUR2426EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Opal by the Sea

Opal by the Sea

la 50 m de plaja vezi hotelul pe harta
Localizare: Hotel Opal 3*** Jupiter a Cap Aurora este situat pe faleza, langa Hotel California, la doar 50 de metri de plaja CAZARE: 1.       Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se admite introducerea in incinta hotelului si depozitarea in camera sau pe balcoane a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de hotel este strict interzisa. Hotelul isi rezerva dreptul de a evacua din hotel persoanele care aduc si utilizeaza astfel de echipamente. 2.       Spatiile de cazare din Hotel Opal au urmatoarele caracteristici: suprafata totala este de cca. 18mp ( incluzand baia si balconul). Baia dispune de cabina de dus , vas wc, chiuveta, oglinda , uscator de par, cosmetice. Camera este mochetata si dispune de perdele si draperie. Balconul are doua scaune de terasa sau doua taburete in camerele in care balconul este mai mic. In toate camerele sunt televizoare LED conectate la retea TV cablu, doua fotolii o masuta. Amenajarea si dotarea camerei este luminoasa si colorata, asigurand confort si ambianta placuta. Dispune de sistem de conditionare a aerului pe principiul a doua sezoane, cald sau rece. 3.       In camere nu exista frigidere casnice, ci numai mici racitoare hoteliere, tip MINIBAR, specifice acestui tip de serviciu. Racitoarele mini-bar nu sunt in masura sa pastreze alimente, cu atat mai mult nu pot asigura pastrarea alimentelor pentru sugari si copii mici. 4.       Administratia hotelului nu raspunde de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate, oriunde s-ar intampla disparitia acestora, in incinta hotelului sau perimetrul exterior al proprietatii. 5.       Potrivit procedurilor de lucru ale Hotelului, repartizarea camerelor se poate face numai cu o seara inainte, sau chiar in dimineata intrarii clientilor, in functie de structura si numarul camerelor similare ce urmeaza a fie eliberate (check-out) in ziua respectiva. 6.       Ora de incepere a zilei hoteliere acheck-ina, nu poate fi decat de la ora 18.00 si ora de eliberare a camerei acheck-outa, nu poate fi mai tarziu de ora 12.00. Tarifele pentru eliberarea tarzie a camerei (aLate Check-outa) sunt: - intre orele 12.00-15.00 a 30% din tariful de receptie; - intre orele 15.00-18.00 a 50% din tariful de receptie; - dupa orele 18.00 a 100% din tariful de receptie; Tarifele pentru ocuparea mai devreme a camerei (aEarly Check-ina) sunt: -        intre orele 08.00-12.00 a 50% din tariful de receptie; -        intre orele 12.00-18.00 a 30% din tariful de receptie; Sunt fara acoperire si numai pe raspunderea agentiei de turism acele promisiuni facute clientilor privind posibilitatea de preluare a camerei mai devreme de ora 18:00, sau eliberarea mai tarziu de ora 12:00, sau ca vor avea camere alaturate de prieteni sau rude, sau ca vor primi camera la un anumit etaj/corp al hotelului. Orice solicitare in afara precizarilor contractuale poate ramane ca o simpla optiune, pe care incercam sa o satisfacem numai in limita posibilitatilor si disponibilitatilor, FIIND EXCLUSA GARANTAREA, sens in care Agentia de turism accepta si recunoaste ca Hotelul este exonerat de orice raspundere in raport cu acei clienti care au primit garantii ce exced conditiile contractului.  7.       Lenjeria, prosoapele sunt dedicati exclusiv utilizarii in camera. Se interzice categoric scoaterea acestora din camera pentru utilizare pe plaja. Hotelul nu asigura prosoape pentru accesul la plaja.  8. Parcarea gratuita a autoturismelor persoanelor cazate in hotel se poate face numai in spatiul special dedicat in limita celor 120 locuri disponibile. Accesul este controlat si se acorda pe principiul aprimul venit a primul servita, potrivit locurilor libere.Nu pot fi rezervate locuri de parcare la receptie sau la personalul de paza. La iesirea din parcarea hotelului, oricand pe durata sejurului, locul de parcare nu poate fi retinut, la intoarcere accesul fiind posibil numai daca mai sunt locuri inca libere. Agentilor de paza le este strict interzis sa manevreze autoturisme sau sa pastreze cheile de contact ale celor parcate. Administratia hotelului nu are nici o responsabilitate privind eventuale pagube produse propriilor vehicule, sau altora, prin manevrarea sau parcarea neglijenta a acestora de catre proprietari.Recomandam sa se parcheze exclusiv in spatii si locuri clar marcate. Nu trebuie ignorate semnele specifice de circulatie. Parcarea neregulamentara determina asumarea de proprietar a amenzilor si a taxei de recuperare a vehicolului ridicat de organele abilitate. Ridicarea autoturismului nu se reclama la receptia hotelului, ci se apeleaza 112.  9. Conexiunea internet awirelessa este disponibila GRATUIT in camere si in toate spatiile publice ale proprietatii, inclusiv holuri, terase. Fiind o facilitate acordata gratuit, cu anumite limite tehnice, nu poate fi garantata viteza si constanta conexiunii in perioadele de maxima solicitare.   RESTAURANT 1.  Serviciile de masa platite in avans (micul dejun si demipensiune pranz) se servesc exclusiv in regim bufet in perioada de sezon estival (01.06 -22.09.2025 pentru mic dejun , pranz ), iar in extrasezon si sezoanele intermediare se poate organiza bufet numai cu conditia intrunirii numarului minim de 40 de persoane inscrise la acest tip de masa. In cazul in care numarul minim de participanti pentru bufet nu este intrunit mesele se servesc ala farfurieasau in regim aa la cartea, insa strict in limita bugetului alocat.  2. Din ratiuni comerciale si sanitare, categoric nu se permite introducerea si consumul in spatiile publice ale hotelului, terase, bar, restaurant, a mancarurilor si bauturilor aduse din exterior. Managementul isi rezerva dreptul de a solicita persoanelor aflate in aceasta ipostaza sa paraseasca de indata aceste spatii.  3. Servirea meselor in regim bufet platite in avans se face numai intre anumite ore; conform orarului afisat la receptie. Principiul bufetului este acela al consumului fara restrictii de structura sau cantitate a preparatelor, insa exclusiv pe durata alocata si exclusiv in spatiul alocat. Pe durata sejurului, la mesele tip bufet, inclusiv micul dejun, nu este permisa scoaterea preparatelor sau bauturilor din perimetrul spatiilor alocate servirii mesei. Pentru cazurile exceptionale medicale se adreseaza sefului de sala.  4.Accesul in restaurant in vederea servirii meselor in regim bufet (micul dejun si pranz) se face in baza BRATARILOR de masa primite de la receptia hotelului si a listelor nominale, prin verificarea numelui si numarului camerei ocupate.  5.Suplimentul de demipensiune se comercializeaza conform numarului total de persoane (inclusiv copii) ocupante ale camerei. Nu se accepta vanzarea partiala din total numar ocupanti camera. Pentru copii sunt reduceri aplicabile in functie de varsta.  Membrii echipei operationale si ai managementului hotelului sunt permanent si deplin dedicati asigurarii celor mai bune servicii. De aici si aceasta rigoare a prezentarii conditiilor de comercializare si a regulilor interne de conduita, care sa nu lase loc interpretarilor. Fara indoiala, greseli pot fi facute de angajatii hotelului, iar exigenta si asteptarile unor oaspeti pot fi peste limitele fizice ale spatiilor si dotarilor hotelului, sau chiar si peste nivelul standardelor asumate de hotel. In absolut toate situatiile veti remarca o buna si corecta comunicare, bazata exclusiv pe onestitate si dorinta de a identifica o solutie de a rezolva eventuale nemultumiri, in limita posibilitatilor. Insa, intotdeauna dialogul trebuie purtat pornind de la premise corecte si bazat pe un real si deplin RESPECT RECIPROC. HOTEL   ETIQUETTE a REGULILE CASEI  1.           Politica de acces la mesele incluse (mic dejun si pranz) Purtarea bratarii la incheietura mainii pe durata sejurului este OBLIGATORIE. In perioada de varf de sezon, numrul de turisti la mesele mic dejun si pranz servite in regim bufet suedez depaseste 500 de persoane. Pentru siguranta dumneavoastr, va rugam sa respectati ,,Regulile caseia.  2.            Politica cu privire la pstrarea bunurilor de valoare In scopul pstrrii in siguranta a bunurilor Dvs. de valoare (bijuterii, sume mai mari de bani), va rugam sa le lasati in seiful hotelului. Va recomandam sa evitati pstrarea sumelor mari de bani lichizi in camera de hotel. 1.            Politica siguranta copii Pentru siguranta copiilor dumneavoastr, dar si pentru a evita producerea de pagube proprietatii, aveti obligatia, conform legii sa va supravegheati copiii minori. Nu rspundem de siguranta copiilor Dvs. in incinta si in cadrul proprietatii (inclusiv spatii exterioare, locuri de joaca). Producerea de pagube in incinta complexului sau pe suprafata proprietatii, conduce la suportarea contravalorii acestor pagube, pe msur daunelor solicitate de proprietate. 4. Politica animale de companie : Accesul  in incinta complexului, cu orice fel de animal de companie (papagal, iepure, pisica, broasca testoasa, caine si s.a.) presupune achitarea ,,Taxei pentru animal de companiea, conform tarifelor afisate. Orice paguba produsa de animalul de companie, cade in sarcina apartinatorului. Cainii, chiar daca sunt de talie mica sau medie, trebuie sa aib lesa pe suprafata proprietatii, si nu pot fi lasati liberi. In perioada servirii meselor, nu este permis accesul animalelor de companie in incinta restaurantului si pe teras. Pentru respectarea normelor DSP, cat si pentru siguranta Dvs., NU este permis accesul cainilorr la PISCINA! V RUGM S NU LASATI ANIMALELE DE COMPANIE S ISI FAC NEVOILE PE PAJISTEA HOTELULUI! ACEASTA ESTE O ZON DE RELAXARE SII COPII DUMNEAVOASTR SE POT IMBOLNAVI!  5.            Servirea mesei :. Programul meselor se gaseste la Receptie.. Consumul de produse alimentare de la mic dejun si pranz este permis numai in intervalul orar stabilit, si numai in spatiile dedicate acestui serviciu. Este interzisa iesirea cu produse de la bufet, sustragerea acestora si consumarea lor in camerele de hotel sau in alte spatii publice, in caz contrar se achita o taxa de 100 lei. Conform normelor igienico-sanitare, consumul de produse alimentare in camera de hotel, holuri hotel si alte spatii neconforme, implica riscuri pentru sntatea dumneavoastr si poate atrage duntori. 6.           Politica Mini-bar Camerele Hotelului Opal sunt dotate cu Mini-baruri. Acestea nu sunt frigidere sau mini-frigidere si temperatura de rcire nu este ca cea a unui frigider, ele sunt destinate exclusiv pstrrii de apa, buturi rcoritoare si buturi alcoolice de mici dimensiuni. Supraincarcarea acestora cu alimente si alte produse perisabile determina nu numai defectarea utilajului, si va si pune sntatea in pericol, prin consumul produselor astfel pstrate. 7.           Check-in & Check-out: Avand in vedere timpul necesar pentru curatarea camerelor dup sedere si ora de Check-Out (ora 12:00) cazarea turistilor sositi (Check-in) se face incepand cu ora 16.00, atunci cand sunt camere disponibile, si cu ora 18.00 cand hotelul este incarcat! De-cazarea (Check-out) se face cel tarziu la ora 12.00, la pranz. Receptia are program de functionare non-stop pe perioada sezonului estival, asadar nu trebuie sa va faceti probleme in legtur cu ora sosirii dumneavoastr la hotelul nostru. aLate Check-outa si aEarly check-ina  se pot organiza contra-cost, anuntand Departamentul de Rezervri sau Receptia hotelului cu o zi in avans, in functie de disponibilitate. 8.           Politica Parcare Parcarea este gratuita si o oferim in limita disponibilitatiii! La check-in, solicitati tichetul de parcare; tichetul se va completa si se va afisa in bordul masinii, astfel incat sa fie vizibil din exterior. Va rugam sa nu parcati in zona de intrare in hotel, acest spatiu trebuie sa ramana liber pentru servicii de urgenta (Salvare, Pompieri). V atragem atentia c parcarea o oferim gratuit, IN LIMITA LOCURILOR DISPONIBILE (120 locuri), hotelul neavand nici o obligatie legal de a v pune la dispozitie un loc de parcare. V rugm s nu parcatii masina in zone neconforme (vezi marcaj trasat). SC OPAL SA nu isi asum nici o rspundere in eventualitatea producerii unor avarii de ctre alte terte persoane, masinii DVS.  9.           Politica spatii Entertainment (distractii) In incinta complexului nostru au acces GRATUIT la  Kids Club copii cu varste cuprinse intre 3 si 10 ani. Programul de functionare il gasiti la Receptie. In Lobby este situat spatiul FUN ROOM, un centru de distractii la care au acces contra-cost (exceptie fcand ofertele speciale cu acces inclus) copii cu varste peste 10 ani. Complex OPAL by the sea   va pune la dispozitie si servicii Teren Tenis. Tarifele le gasiti la Receptie. 10.        Piscina OPAL: PISCINA pentru adulti si copii are apa incalzita in lunile iunie si septembrie, cand este necesar, la temperaturi intre 23-26 grade Celsius, conform normativelor pentru piscin exterioara. Dusul de pe piscina exterioar are ap rece si cald. V rugm s aveti rbdare dac doriti s folositi apa cald pntru ca aceasta s ajung din centrala termic. Piscina are suprafata de 20/12 m, cu adancime cuprins intre 50 cm in zona copiilor si 130 cm in zona destinat adultilor. Plaja piscinei, este amenajat cu sezlonguri si umbrele, aceasta fiind deservit de un bar, nou construit. Sezlongurile nu se pot rezerva in avans, se ocup in ordinea sosirii. ACCESUL LA PISCIN SE VA FACE PE BAZA BRATARII PRIMITE DE LA RECEPTIERegulamentul si programul de functionare a piscinei il gasiti la Receptie. FUMATUL LA PISCINA ESTE STRICT INTERZIS! INTRAREA CU PRODUSE SI BUTURI DIN AFARA UNITTII SI CONSUMUL ACESTORA ESTE STRICT INTERZIS a TAXA 100 LEI!  11.            Plaja OPAL TURISTII NOSTRII AU ACCES LA PLAJA AMENAJAT, ACCESUL FACANDU-SE FACIL, DE LA TERASA HOTELULUI, SE COBOAR TREPTELE PE PARTEA STANG TREC DE PRIMA SECTIUNE DE PLAJ, IAR URMTOAREA SECTIUNE ESTE PLAJA OPAL by the sea***, FIIND VORBA DE UN DRUM PARCURS PE JOS DE MAXIM TREI MINUTE. Turistii nostri au acces la sezlonguri in regim de INCHIRIERE. De la Receptie se d un tiket care trebuie prezentat personalului de la plaj. Sezlongurile se inchiriaz cu saltea, masuta si umbrel. PRETUL DE INCHIRIERE IL GASITI LA RECEPTIE Clientii hotelului OPAL by the sea ***, vor plti contravaloarea inchirierii sezlongurilor la receptie, unde vor primi un TICKET pe care il vor prezenta de fiecare dat personalului de la plaj, vor fi deserviti de personalul hotelului in ordinea venirii si disponibilitatii sezlongurilor la momentul sosirii.Sezlongurile nu pot fi rezervate la hotel, ci direct la personalul de la plaj, dac exist disponibilitate. Turistii nostri care nu doresc s inchirieze sezlong, pot opta s stea la plaj pe suprafata dedicat zonei pentru cearceafuri. 12.         &nbs;  Politica sesizri Va informam ca locatia noastr functioneaza dup standarde de operare specifice industriei ospitalitatii, pentru o clasificare de 3***. Angajatii nostri depun toate diligentele pentru a va oferi servicii cat mai prietenoase. Va rugam ca in eventualitatea in care va confruntati  cu diferite probleme in incinta  Complexului, sa va dresati receptiei si sa pastrati un comportament civilizat si un ton de comunicare normal, astfel incat sa nu deranjam ceilalti clienti. In caz contrar, Complex OPAL by the sea***, fiind o proprietate privata, isi rezerva dreptul de a selecta clientela. Personalul nostru va face tot ce este posibil pentru solutionarea eventualelor neplceri. RECLAMATIILE FACUTE DUPA FINALIZAREA SEJURULUI SI CONSUMAREA SERVICIILOR, NU ATRAG DUPA SINE NICI O RASPUNDERE PECUNIARA DIN PARTEA LOCATIEI NOASTRE! Sugestiile sunt bine-venite pentru a imbunatati, de la an la an, experienta Dumneavoastr in locatia noastr!
CAZARE
de la
EUR2700EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Complex Holiday Neptun

Complex Holiday Neptun

Complex Holiday Neptun se afla în Neptun, la aproximativ 14 minute de mers pe jos de Plaja La Steaguri si la 1,4 km de Plaja Olimp. Proprietatea pune la dispozitie o gradina și WiFi gratuit, precum si parcare privata gratuita.
CAZARE
de la
EUR2759EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Majestic

Hotel Majestic

Situat in Statiunea Olimp, Hotel Majestic este situat la o distanta de 300 m de plaja si la 2,3 km distanta de Lacul Neptun. Locatia este excelenta pentru turistii care isi doresc o vacanta perfecta alaturi de prieteni sau familie. Gara Olimp se afla la 1,4 km distanta de Hotel Majestic, iar la 100 m se afla o statie de autobuz. Hotel Majestic Olimp ofera cazare in regim de 3 stele, in 207 camere duble si 13 apartamente repartizate pe 13 etaje. Toate camerele sunt dotate cu aer conditionat, TV prin cablu, baie proprie, mini-bar. Unele camere au vedere la gradina sau la Marea Neagra. Accesul la internet Wi-Fi in Hotel Majestic este disponibil gratuit in LOCURILE PUBLICE . Restaurantul Hotel Majestici serveste un meniu a la carte si meniuri cu diete speciale la cerere, iar barul ofera o selectie de bauturi. Oaspetii Hotel Majestic au la dispozitie o zona de fitness, sauna si masaj, teren de joaca pentru copii si piscina in aer liber. Suplimentar, Hotel Majestic ofera si terasa la soare, gradina, spa si centru de wellness, sala de fitness, divertisment de seara, club pentru copii, servicii de babysitting, animatori, karaoke, tenis de masa, camera de bagaje, receptie deschisa non-stop, seif, lift.
CAZARE
de la
EUR3444EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Complex Holiday Neptun

Complex Holiday Neptun

Complex Holiday Neptun se afla în Neptun, la aproximativ 14 minute de mers pe jos de Plaja La Steaguri si la 1,4 km de Plaja Olimp. Proprietatea pune la dispozitie o gradina și WiFi gratuit, precum si parcare privata gratuita.
CAZARE
de la
EUR3491EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Rio Jupiter

Hotel Rio Jupiter

Hotelul Rio se află in Jupiter, la 1,3 km de plaja Olimp și oferă grădină, terasă și vedere la grădină. Acest hotel de 3 stele pune la dispoziție bar și camere cu aer condiționat și WiFi gratuit. Fiecare cameră include baie privată. Recepția hotelului are program non-stop, iar oaspeții au la dispoziție depozit de bagaje. Fiecare cameră a hotelului are balcon. Toate camerele de la Hotel Rio includ dulap și TV cu ecran plat. Cel mai apropiat aeroport este Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu, aflat la 57 km de proprietate.
CAZARE
de la
EUR3566EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Rio Jupiter

Hotel Rio Jupiter

Hotelul Rio din Jupiter oferă o experiență de cazare confortabilă și plăcută, fiind situat la doar 400 de metri de plaja La Steaguri. Acest hotel de 3 stele dispune de o terasă și un restaurant, unde oaspeții pot savura preparate delicioase, în timp ce se bucură de o vedere splendidă asupra orașului. Grădina hotelului adaugă un plus de relaxare, oferind un spațiu verde unde oaspeții se pot destinde. Camerele hotelului sunt dotate cu aer condiționat și WiFi gratuit, fiecare având baie privată. Fiecare cameră este amenajată cu dulap și TV cu ecran plat, iar anumite unități dispun de balcon, oferind un loc perfect pentru a savura o cafea dimineața. Hotelul este ideal pentru familii, având camere de familie disponibile, asigurând astfel confortul necesar pentru toți oaspeții. În apropierea hotelului, vizitatorii pot explora plaja Jupiter, care este perfectă pentru o zi de relaxare la soare. De asemenea, Rezervația de stejari „Stejarii Brumarii” oferă oportunități excelente pentru drumeții și explorări în natură, iar Paradis Land Neptun este o destinație populară pentru familii, cu diverse atracții și activități recreative. În ceea ce privește mesele, restaurantul hotelului oferă o varietate de preparate, asigurând oaspeților o experiență culinară plăcută. Personalul de la recepție vorbește atât română, cât și engleză, fiind pregătit să ofere asistență și informații utile pentru a face șederea oaspeților cât mai plăcută.
CAZARE
de la
EUR3573EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Casa Carina

Casa Carina

Localizare: Casa Carina Jupiter este situata la aproximativ 600 de metri de plaja, in partea central estica a statiunii, intr-o zona verde si mai departe de agitatia statiunii.  Descriere: Casa Carina dispune de 24 de spatii de cazare dotate cu LED tv, frigider, wi fi si baie proprie cu dus. De asemenea, locatia dispune de gradina, foisor, spatiu de gratar, sala de mese interioara, locuri de joaca pentru copii (exterior si interior), precum si o bucatarie comuna amenajata in foisor. Aceasta este echipata cu aragaz, cuptor, cuptor cu microunde, frigider, prajitor de paine, filtru de cafea, tacamuri si vesela.In fata Casei Carina exista spatii de parcare gratuita, in limita disponibilitatii.  Camere: Camerele duble sunt dotate cu pat matrimonial (140x200) si un pat single (90x200),  au LED tv (81 cm diagonala), wi fi, frigider, plase de tantari, bai proprii cu dus si cosmetice hoteliere. Nu au balcon, insa accesul se face dintru-un culoar exterior amenajat cu bancuta in fata fiecarei camere (pe parter) si masute (pe etaj). Suprafata aproximativ 19 mp.  Alte facilitati:Casa Carina pune la dispozitie gratuit, la cerere, scaune pentru copii, baby cot, carucior pentru copii, uscator de par, fier si masa de calcat, precum si jocuri (rummy, sah, table etc) si aparate anti-tantari . Nu se accepta cazarea cu animale de companie.  Ora check-in: 15:00    Ora check-out: 11:00 Pentru acest hotel se achita la receptie in ziua cazarii, o Taxa de statiune in valoare de 5 lei/adult/zi
CAZARE
de la
EUR3633EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Casa Carina

Casa Carina

Printre punctele de atracție populare situate în apropiere de Casa Carina se numără Plaja La Steaguri, Plaja Jupiter și Rezervaţia "Stejarii Brumării". Cel mai apropiat aeroport este Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu, situat la 64 km de Casa Carina.
CAZARE
de la
EUR3640EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Elixirum

Hotel Elixirum

Elixirum se afla in Jupiter, la 1,2 km de plaja Olimp, si ofera cazare cu parcare privata gratuita si gradina. Acest hotel de 3 stele pune la dispozitie camere cu aer conditionat, acces gratuit la internet WiFi si baie privata. Oaspetii pot admira vederea la gradina. Toate camerele hotelului sunt prevazute cu TV cu ecran plat si articole de toaleta gratuite. Cel mai apropiat aeroport este Aeroportul International Mihail Kogalniceanu, situat la 57 km de Elixirum. Proprietatea asigura un serviciu de transfer de la/la aeroport, la un cost suplimentar. Nume unitate cazare : ELIXIRUM Locatie : Str Gala Galaction 45, Jupiter, Mangalia CP 905502Toate tipurile de camerele au baie proprie, aer conditionat, televizor Tipuri de camera : Twin room(fara balcon) : camera cu 2 paturi (90x200 cm fiecare) unite; 13m2 capacitate normala 2 adulti; capacitate maxima 2 adulti si un copil; Apartament fara terasa : camera mare pat de 180x200cm; 21m2 camera mica canapea extensibila 117x190cm; capacitate maxima 2 adulti si 2 copii sau 3 adulti si un copil; Apartament cu terasa : camera mare pat de 180x200cm; 23m2 camera mica canapea extensibila 117x190cm; capacitate maxima 2 adulti si 2 copii sau 3 adulti si un copil; Apartament cu balcon : camera mare pat de 180x200cm; 23m2 camera mica canapea extensibila 117x190cm; camera mica canapea extensibila 110x190cm capacitate maxima 4adulti,2 adulti si 2 copii sau 3 adulti si un copil; pat pliant suplimentar 70lei; masa nu este inclusa; Daca platesc inainte cu cel putin 7 zile au reducere de 10%. Conditiile de plata si anulare sunt cele standard.
CAZARE
de la
EUR3708EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Rio
CAZARE
de la
EUR3711EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Elixirum

Elixirum

Elixirum se gaseste in Jupiter, si are o gradina, o terasa si parcare privata gratuita.
CAZARE
de la
EUR3715EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Opal

Hotel Opal

Descriere Hotel Opal by the sea*** Marginita de padurea Comorova si de Marea Neagra, statiunea Cap-Aurora este cunoscuta pentru apele bogate in sulf, recunoscut pentru calitatile curative. Hotelurile din aceasta zona sunt inconjutare de spatii verzi ce asigura in timpul verii un aer placut si racoros, de acestea beneficiind si Hotel Opal by the sea***. Oaspetii hotelului Opal by the sea*** dispun de 218 camere duble/twin, din care 100 camere Standard, 98 camere SUPERIOARE(complet renovate),20 camere Executive duble/twin si 17 apartamente cu baie, living, dressing, dormitor si 2 balcoane (toate apartamentele au vedere spre mare). Pentru placerea gustului dumneavoastra, complexul Opal by the sea*** opereaza un restaurant in-door de capacitate foarte mare, coffee lounge, terasa. Ca si facilitati suplimentare, oaspetii nostrii au la dispozitie un teren de tenis, loc de joaca pentru copii out-door si spatiu dedicat programelor artistice pentru copii, tot out-door + un Kids-club. Design-ul modern al spatiilor noaste de cazare creeaza o simbioza intre confort si functionalitate. Acomodare: Camerele Duble Superioare situate la etajele 4,5,6 sunt dotate cu paturi duble oferind o priveliste panoramica deosebita spre Marea Neagra sau Padurea Comorova. Mobilierul a fost complet schimbat in iunie 2021. Baile au fost complet renovate (gresie, faianta, obiecte sanitare noi) si dispuneti de un spatiu larg; totalul camerei este de aproximativ 19mp. In camere s-au reamenajat peretii, s-au schimbat complet instalatiile electrice si sanitare, a fost montat parchet, au fost achizitionate draperii si perdele si corpuri de iluminat. Usile de la baie si camera au fost inlocuite. Dotari:au fost achizitionate saltele, au fost cumparate televizoare LCD full HD, in toate camerele, uscatoare de par. Camerele Duble Executive situate la etajele 7,8 au fost renovate in 2017 si sunt dotate cu paturi twin si matrimoniale, au un decor simplu, dar futurist, fiind proiectate de designer si sunt mobilate cu piese in nuanta Zebrano. Special create pentru a gazdui orice oaspete, aceste camere va imbie la relaxare, intr-un cadru intim dupa o zi torida,intr-un spatiu total de aproximativ 19mp. Baia a beneficiat de o renovare in anul 2017. Camerele Duble/Twin Standard situate la etajele 1,2,3 au fost renovate in 2017 si sunt dotate cu paturi twin si matrimoniale, au un decor simplu, dar futurist, fiind proiectate de designer si sunt mobilate cu piese in nuanta Zebrano.In anul 2021 au fost schimbate perdelele,draperiile si mochetele. Special create pentru a gazdui orice oaspete, aceste camere va imbie la relaxare, intr-un cadru intim dupa o zi torida,intr-un spatiu total de aproximativ 19mp. Baia a beneficiat de o renovare acum mai multi ani,iar in anul 2021a fost inlocuita toata feroneria, nefiind adusa in actualitate, dar departamentul nostru de Housekeeping va garanteaza curatenia conform standardului si dispune de un spatiu de aproximativ 2,2mp din totalul camerei. Pentru cei care prefera mai mult spatiu (aproximativ 40mp) sau pentru familiile cu doi copii va oferim posibilitatea cazarii intr-unul dintre cele 17 apartamente cu vedere spre mare. Fiecare apartament este format dintr-un living cu canapea extensibila, un dormitor cu pat matrimonial, dressing, baie cu dus si doua balcoane. Pe coridoare a fost inlocuita mocheta, décor completat de tablouri si plante decorative. Grupurile sanitare in receptie si restaurant au fost refacute in anul 2020 si au obiecte sanitare noi, iar fatada cladirii a fost igienizata. Facilitati: Dupa o investitie de aproximativ 10000 euro in anul 2019, hotelul beneficiaza de internet Wi-Fi gratuit atat in spatiile publice ale complexului, cat si in camere. Parcare privata pazita, in limita locurilor disponibile. Spatiu de joaca in-door cu o investitie din anul 2019 (in perioada pandamiei CoVid-19 spatiul de joaca interior nu ne este permis sa-l exloatam). Dotari Kids-club: trambuline, perete interactiv de catarat, trasee presarate cu aventuri, jocuri si jucarii, voie buna si veselie. Rezervarile dumneavoastra sunt receptionate pe tot parcursul zilei atat telefonic, cat si prin intermediul internetului, fiind confirmate in maxim 48 de ore de la momentul solicitarii. Restaurantul Opal by the sea***, cu o capacitate de 360 de locuri in interior si 120 de locuri pe cele 2 terase la malul marii, va asteapta la masa intr-un ambient modern si relaxant restaurantul fiind midernizat in totalitate in anul 2022. Mesele incluse in pachetul de cazare (Mic dejun si Pranz) sunt servite in interiorul restaurantului (*in situatia unor reglementari anti-CoVid-19, mesele se vor oasigura pe terasa) in sistem bufet suedez (de la un numar de minim 40 de pachete) si va pun la dispozitie o varietate de sortimente si preparate culinare traditionale si internationale, ce speram ca va vor satisface pe deplin. In 2019 a fost realizat proiectul Braserie-Terasa Opal by the sea***, o investitie de peste 100000 de euro, cu zona de live-cooking, terasa, lounge, toate pozitionate pe coasta Marii Negre, beneficiind de o priveliste de exceptie, fie la rasaritul soarelui, fie al lunii. Pe terasele noastre puteti admira marea si sa va bucurati de meniul a la carte, ce contine o selectie de preparate culinare de tip "Bistro", cat si o varietate numeroasa de feluri de pizza, coapta la cuptor cu lemne, toate intr-un décor plin de verdeata si cu un mobilier nou, Italy-brand. Toate acestea, insotite bineinteles de o selectie variata de bauturi si servite de echipa noastra la cele mai inalte standarde.
CAZARE
de la
EUR3795EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Casa Carina

Casa Carina

Printre punctele de atracție populare situate în apropiere de Casa Carina se numără Plaja La Steaguri, Plaja Jupiter și Rezervaţia "Stejarii Brumării". Cel mai apropiat aeroport este Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu, situat la 64 km de Casa Carina.
CAZARE
de la
EUR3833EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Corina

Hotel Corina

Situat in statiunea ce poarta numele frumusetii, Venus, la o distanta de cateva minute de plaja Melodia si plaja Palace, Hotel Corina*** este alegerea perfecta pentru un sejur confortabil si accesibil. Hotelul este situat intr-o zona linistita a statiunii si inconjurat de vegetatie, are ca dotari generale: receptie, bar, camere pentru bagaje, foisoare situate in gradina hotelului, terasa, loc de joaca pentru copii. Camerele sunt dotate cu geam termopan (cu plasa pentru insecte), mobiler nou, TV/cablu, fotolii si masuta , frigobar, telefon (pentru apeluri in hotel), uscator de par si alte accesorii noi. Turistii cazati beneficiaza de internet wireless gratuit si seif la receptie. Masa (micul dejun, pranz si cina) este optionala si se pot da BONURI VALORICE, pentru restaurante si terase partenere din statiune.
CAZARE
de la
EUR3839EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Agora Hotel

Agora Hotel

AGORA Hotel***, cunoscut in trecut sub denumirea de Hotel ROMANTA, si-a redeschis portile dupa ce in toamna 2018 – primavara 2019 a beneficiat de ample lucrari de renovare si modernizare, in acest moment oferind turistilor sai interioare confortabile, amenajate modern la cel mai inalt standard. AGORA Hotel*** este pozitionat la 200 metri distanta de zona centrala a statiunii Neptun, la mica distanta de numeroase restaurante, terase si magazine, fiind dotat cu toate facilitatile necesare unei sederi cat mai agreabile. Plaja La “Steaguri” se afla la cca. 500 m, iar gara la cca. 200 m. Inconjurat de o superba oaza de vegetatie de circa 10.000 mp, parte a rezervatiei naturale “Padurea Comorova”, AGORA Hotel ***ofera celor care ii trec pragul locul ideal pentru o vacanta minunata si multiple facilitati pentru relaxare. AGORA Hotel*** dispune de 270 spatii de cazare luminoase, cu balcon, care se impart in 49 apartamente, 123 camere double matrimoniale si 98 camere double twin, restaurant “Il Fortino” cu o capacitate de 500 locuri unde se serveste micul dejun, dejunul si cina in sistem bufet suedez, sala de conferinte cu 120 locuri, seif la receptie, camera pentru bagaje, parcare pentru 150 de autoturisme, loc de joaca pentru copii, sala de sport, sauna, balansoare.
CAZARE
de la
EUR3993EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Agora

Hotel Agora

AGORA Hotel***, cunoscut in trecut sub denumirea de Hotel ROMANTA, si-a redeschis portile dupa ce in toamna 2018 – primavara 2019 a beneficiat de ample lucrari de renovare si modernizare, in acest moment oferind turistilor sai interioare confortabile, amenajate modern la cel mai inalt standard. AGORA Hotel*** este pozitionat la 200 metri distanta de zona centrala a statiunii Neptun, la mica distanta de numeroase restaurante, terase si magazine, fiind dotat cu toate facilitatile necesare unei sederi cat mai agreabile. Plaja La “Steaguri” se afla la cca. 500 m, iar gara la cca. 200 m. Inconjurat de o superba oaza de vegetatie de circa 10.000 mp, parte a rezervatiei naturale “Padurea Comorova”, AGORA Hotel ***ofera celor care ii trec pragul locul ideal pentru o vacanta minunata si multiple facilitati pentru relaxare. AGORA Hotel*** dispune de 270 spatii de cazare luminoase, cu balcon, care se impart in 49 apartamente, 123 camere double matrimoniale si 98 camere double twin, restaurant “Il Fortino” cu o capacitate de 500 locuri unde se serveste micul dejun, dejunul si cina in sistem bufet suedez, sala de conferinte cu 120 locuri, seif la receptie, camera pentru bagaje, parcare pentru 150 de autoturisme, loc de joaca pentru copii, sala de sport, sauna, balansoare.
CAZARE
de la
EUR3994EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Academy

Academy

Localizare: Hotel Academy 3*** Venus este pozitionat in zona nordica a statiunii Venus, aproape de intrarea dinspre Cap Aurora, la 120 de metri de plaja, in vecinatatea hotelurilor Dana Holiday si Venus. Servicii gratuite: parcare monitorizta video (cca. 90 locuri)telefonacces gratuit la wi-fi in camere si lobbyloc de joaca pentru copiiteren de sportdojo pentru iubitorii artelor martialecircuit de forta in aer libersala de conferinte  (cca. 30 locuri) gradina cu balansoareOrar cazare: CHECK IN - ORA 16.00       CHECK OUT - ORA 12.00
CAZARE
de la
EUR3994EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii
Hotel Academy

Hotel Academy

Academy Hotel *** situat in statiunea Venus la 50 metri de plaja, ofera oaspetilor o ambianta placuta si asigura momente speciale, unice in timpul vacantelor estivale. Locatia dispune de 125 de camere: 3 apartamente, 3 camere de lux si 119 camere duble matrimoniale si twin. Toate camerele sunt dotate modern, baile renovate in totalitate, aer conditionat/clima, birou, minibar, TV LCD, acces gratuit la internet, wi-fi in intreaga proprietate, balcon, mai putin camerele de la parter, camerele sunt cu vedere partiala catre mare sau cu vedere la gradina interioara . Academy Hotel *** dispune de teren de sport multifunctional pentru tenis, baschet, volei, fotbal, handbal iar pentru practicantii artelor martiale terenul dojo. La Academy Hotel*** parcarea este gratuita, autovehiculul este in perfecta siguranta. Oaspetii se pot relaxa in zona balansoarelor. Receptia este deschisa nonstop. In imediata vecinatate se gasesc restaurante: Larisa, Satul Pescaresc, Carul cu Scoici, La Foisoare, Venusian, Esplanada, Musafir . Fata de Academy Hotel *** Aeroportul Kogalniceanu se afla la cca 65 km, orasul Constanta la cca 4o km, Mangalia la 5 km iar Neptun este la 3 km distanta.
CAZARE
de la
EUR3996EUR
pentru 2 adulti
vezi detalii